Thursday, February 09, 2006

world make sense again



mlm td, pukul 10 lebih baru keluar opis. dpt call dari d`Godongs..*lol*.. (or d`Gangbang - bak kata Syam..*haha*). derang ajak keluar - bincang ttg next trip utk mendaki - aku 'ok' kan je. derang suggest lepak kat 'Majeed' area umah aku (convenient, since memasing tinggal kat kawasan berdekatan)

team mendaki yg aku join nih ada 2 (satu, team Atan.. satu lagi team Godong). kalau join team Atan, port lepak kitaorg, selalunya kat Syed KJ.. ekceli, dunno la apa masalah dalaman team nih sampai berpecah jadi 2 group. anyways, none of my concern pun, yg penting, projek kena jalan..*peh*.. bersemangat btul aku nak takluk G7.

masa aku sampai, sumer org mcm blur je. yelah, derang mana penah tgk aku pakai office attire. selalu tu, selebet je.. dgn t-shirt gelebeh, seluar besar, selipar jepun, rambut ponytail.. kebetulan plak semlm ada ex-co meeting - kenalah melaram sikit. sudahnya, sepjg mlm td derang menyakat aku..*cett*..(rasa nak je aku sekeh sumer Godongs nih)

borak punya borak, tak sedar dah pukul 2.30 pagi! patutlah penuh semacam je meja kami dgn gelas - sampai sebelas bijik gelas atas meja tu (padahal, 4 org je yg lepak mlm td).

ni lah hasil dari perbincangan tak rasmi antara aku & d`Godongs:
  • 17 to 19 February 2006 - panjat gunung Ledang, Johor
  • 3 to 5 March 2006 - camping kat air terjun Jerangkang, Pahang
  • 30 March to 4 April 2006 - panjat gunung Kinabalu, Sabah
  • 27 April to 1 May 2006 - panjat gunung Korbu trans pack / shoot ke gunung Gayong (mencabar nih)
  • May 2006 (tentatif) - panjat gunung Tahan

p/s: progam mendaki nih terbuka.. kalau ada yg nk join, inform la.



see.. see.. my cactus dh berbunga! hepinya.. baru pagi nih aku perasan.

ekceli, dah dua minggu aku tak tido kat rumah sendiri - balik pun sekadar nak tukar baju / siram pokok bunga - eh, silap.. last week ada sekali aku tido kat umah nih (sehari sebelum aku pegi air terjun Bekelah - itupun sbb adik lelaki aku dtg dari Terengganu).

lately, aku byk habiskan masa dgn Eja & Aida - rumah derang dah jadi rumah nombor 2 aku - derang lah tempat aku mengadu & bermanja..*eceh*.. kengkadang aku terharu gak dgn cara derang layan aku.. baik sgt.. kalau sehari aku tak pegi rumah derang, sure berbunyik hp aku dgn call dari derang - tanya aku kat mana.. dah makan ke.. sihat ke.. etc. kalau aku tido kat umah derang plak, tetiap pagi, bila bangun je, sure ada sebiji limau dgn roti bakar atas notebook aku..*peh*.. terharu sey.

next week, derang ajak pegi Cherating - sambut valentine kat sana - pegi bertiga je (eh jgn fikir bebukan).. of coz lah bilik asing-asing. takkan lah nak share dgn derang..*giler*.. - aku dah booked 2 bilik utk 14 February nih.. hm, dengar cerita dari blog Am, restoran Purnama kat Cherating tu very d`romentik.. view dia pun mcm menarik je. kalau takde aral, maybe kami bercandle-lite dinner kat sana la kut. Aida suggested kami pakai evening dress (utk dat nite punya theme) or hawaiian - tengok lah.. dia boleh lah pakai camtu. at least dia boleh buat Eja impress.. aku nih nak impresskan siapa?..*lol*.. apa pun, we'll see how. kalau tak sejuk cuaca mlm tu, boleh lah menyeksikan diri.. buatnya angin laut china selatan tu tak betul.. tak ke haru nnt.. *brrr..*

ptg nih nak ke mid valley.. drpd aritu lagi aku nak tgk citer Long Khong (camtu ke eja? abaikan). movie start kul 4.30 pm (cabut awal dari opis lah nmpk nya).. mlm plak, tataw apa plan lagi. kalau d`Godongs nk buat perjumpaan, lepak kat Majeed lagi la jawabnya.


No comments: