Wednesday, February 22, 2006

wtf?!

NST (today) : Ports Keen Enhance Direct Trade to India (Business Times - page B11)

bengang - tu yang rasa sekarang nih.. *sighs*.. pagi tadi, angin takder.. ribut takder.. tetiba je TS masuk opis. panggil aku, Zu & Ran masuk conference room. dia tunjuk paper NST kat aku - well, ada gambar dia terpampang kat situ. so, aku baca - tentang lawatan 70 delegates dari HBS India.. hm, biasa je..

yang buat aku terkejut, bila TS tanya kenapa aku arahkan CMM (chairman MASBE) bawak semua delegates tu ke Port Klang?.. *biar betul*.. aku "arahkan" CMM?.. *peh*.. besar sangat ke pangkat aku nak give order to a chairman?..*pelik*

kata TS lagi, CMM sendiri yg sebut nama aku semlm.. dan CMM pulak, dapat berita tu dari Bonnie (from Datuk Kuna's office).. wtf la wei.. and who's the hell plak Bonnie nih? kenal pun tidak.

ok, here's the story: yep aku mmg tahu tentang lawatan dari India nih weeks ago. lagipun, hari Isnin aritu, aku sendiri yg prepare presentation utk opening speech Prof Syed (Director, Melaka Medical Centre) utk rai kan kedatangan delegates nih - tapi, lebih dari tu.. esp for yesterday's program, mmg aku tak involve - tak tahu menahu langsung!

bila aku suarakan ketidakpuashatian nih pada TS, dia ckp, not to wury - yesterday event wuz a success.. OK let say IF anything happen? dah tentu lah aku yang kena.. &%#&@

masalahnya kat sini: siapa & kenapa dat "fella" buat keje guna nama aku? (cantik sangat ke nama aku tu). kenapa tak guna nama sendiri? event tu success haper. bukan senang nak manage 70 orang delegates esp dari overseas.. argh.. *bengang*

1 comment:

Anonymous said...

God, u r so nice wen u r mad.. -ray-