Thursday, March 02, 2006

bz laaa~



having spaghetti Anglio Olio with Black Coffee juz now..*yummy*

Baru habis meeting.. otak pun tgh mengong lagi nih.. mana taknya, tetiba je dapat sedebuk paperwork lagi.. yang lama pun terkial-kial nak disiapkan..*isk.. Hm, btw, most probably, next week ads utk our major project release kut.. pastu sure bz bagai nak rak.. Harapnya tak clash dgn outdoor xtvt yg aku dah planned dgn the Godongs (oh pls lah jangan.. boleh jammed otak nih kalau tak keluar dari KL lebih dari seminggu).

Ada satu mender yg memalukan aku hari nih. Well, remember last week aku pegi mendaki kat Nuang? Kat sana ada banyak agas (some sort of nyamuk punya spesis la jugak).. and yep, aku kena 'kissed' dgn agas kat sana.. tak banyak.. ada lah tiga pat bintik kesan gigitan agas tu kat kaki, tangan & leher. Petua orang tetua, kalau kena gigit dgn agas, jangan di garu.. (dan aku tak penah garu pun ok).. tapi maybe malam tadi, aku ter-garu masa tengah tido (agaknya lah - tak ingat).. dan hasilnya pagi nih, aku noticed kat leher aku ada spot merah kat bebtul kat leher (besar giler).. macam love-bite siut!..*malu*.. Maka terpaksalah aku belit skarf kat leher sepanjang hari nih.. kaber sey.

Aiyah.. have to put the fullstop here lah.. esok lusa lah sambung plak. Selagi keje nih tak abis, selagi tu serabut je paler aku nih. Chiows.

mcm real kan?..*lol*..

10 comments:

Anonymous said...

duh...agas tu suke kt ko la...hahahahhhaah..._sidian

being cOntradicted said...

pergh! mcm real lar.. err.. real kot nih..hahaha!!! :D N'way, happy working.. don't crack! hee.. ada keje gak..gtg.. tk cr

Anonymous said...

dian:
*hik hik hik*.. aku pun rasa camtu gak..

yatt:
how i wished it wuz real..*ulps*.. tak lah, kalau real, sure tak letak sini.. jatuh saham kang..*gelak besar*

Anonymous said...

ad,
memang macam real laa babe.. jangan tunjuk leher camtu wei.. menggoda jiwa..

Anonymous said...

kalau la saya dilahirkan menjadi seekor agas di puncak nuang... hmmm...*lengan atas dahi*... samada saya akan menjadi salah seekor agas yg bertenggek di leher... sape2 la hiks... atau mungkin saya hanya terpenyek di telapak tangan mu aD...ahhhhhh

Anonymous said...

aku dah tau dah..setlh melakukan hypotesis...aku rase agas tu senget la ad..kakakakaaka..cos de saje singgah kt leher ko.._sidian

at80 said...

Ntah2 agas tu mmg betul2 buat gigitan asmara kat leher. Huk... siapa tahu. Tak pun ada orang nama AGAS duk suka gigit leher. Huhu.

Hey, i have sumthing to say on your "peronal proposal". Check out my blog nanti. Will inform you whenever I finish writing.

Anonymous said...

anonymous:
aik.. tunjuk leher pun tergoda ke? aiseymen.. kena pakai purdah la pasnih.. bahaya..*lol*

biskut:
ehem.. kalau kanda jadi agas.. err..err.. dinda jadi ridsect boley?..*kih kih kih*

manis:
hee.. tu lah.. *gegelak*

dian:
hmm.. logik gak teori ko tuh.. hmm..

at80 @ cC:
woo.. thanks dear..*hugs*.. u nih soOo encouraging lah.. nih yg bersemangat nak siapkan proposal tu. wokeh, cant wait..;)

Anonymous said...

aisehhhh kejam la u aD... kalau ye pun nak musnahkan i dan tak mao i menggatalkan leher u, penyek aje la. mati terus...ni main ridsect...sakit weiii... siksa nak lepas nyawa tu. *tapak tangan tutup muka ala2 pompuan kena ganggu dlm cite org minyak gitu hahaha*

Anonymous said...

biskut:
*gegelak..dan gelak lagi*