Monday, March 13, 2006

yOu %#$!!!

yOu (1)

Hey you (yes, yOu yg jadi barua penyampai cerita to "sumone" yg dah jadi HISTORY dlm hidup aku). Read diz carefully, i'm not in the mood rite now - dont mess with me. Kau takde keje lain ke selain jaga tepi kain aku? Berapa banyak Dia bayar gaji utk laporan tak rasmi kau? Kalau dah gian sangat nak jadi penyampai berita tentang every single thing yg aku tulis dlm blog nih pada Dia, why dont u juz print and read every single words depan muka Dia? Tak payah nak tambah 'cerita' sini sana. Get a life lah beb - buat keje yg berfaedah sikit.

yOu (2)

And yOu, (yes, yOu yg sent those sms to me juz now).. Hey, i dont mind receiving ur sms kalau setakat nak tanya khabar or asking for my help ke haper.. BUT i do mind kalau kau tak reti cara berbahasa dgn aku. I'm no longer in ur control - remember dat. My life is already a disaster.. apa lagi lepas nih?..*chuckles*.. NO, i'm not goin to juz sit here and watch ur dirty games nmore. Y'know wut, i'm gonna play along with yOu - so, watch me! For a start, i'd say, "another one single sms u send me.. u're dead"

p/s: Dear, jangan terlalu menghina, kau dan aku sama - perempuan! - have sum respect - if its not for me pun, for kaum kau sendiri.

p/p/s: diz is for me only.. no comment pls.


4 comments:

Aku... CikSekut said...

ad:
kenapa ni? i tak patut nyebuk but it's sound bad to me...siapa yg kacau u ni? jgn buat any decision dalam keadaan marah ad... nanti lagi susah hidup u... calm down buat decision bila u can be rasional k... take care

Anonymous said...

duh...wat the hell had happened to u? - sidian

Aku... CikSekut said...

some comments are best written and be read by other people especially to those who luv to revoke other people's life...let them read it.. if they have sense and brain, they might think again abt the things that they did,but it's still ur choice not mine :)

Anonymous said...

biskut & dian:
*smiles*.. biarla org nk kata apa..