KENGKAWAN

Tuesday, June 20, 2006

weird ey?

kenkadang tu bengang + klakar la.. naper ada je org tak puas hati dgn apa yg kita buat.. memasing ada hak nk buat mender yg dia suka.. cam aku nih, buat aku sengaja be-buat minat nak masuk hutan nih. giler aper.. apa ingat sanggup ke org nak berhujan.. bergelumang dgn lumpur.. penatkan badan naik trek terpacak berjam-jam.. tido dgn agas.. kena gigit pacat.. harung pokok berduri.. etc.. semata kalau tader minat??.. mungkin bagi org len, mender nih satu keje giler / bodo.. tp, mcm aku tulih tadi, dah mender tu aku minat, nk wat camner? kalau aku masuk hutan te-tiap hari sekalipun, aku taderlah nyusahkan org len.. kalau kena pikul haversack berat ke.. luka ke.. or pewai sekalipun, apa kaitan dgn korang yg tak puas hati nih? pelik arr.. hmm.. PHD.. PHD..

oh btw, nih pic kaki aku skrg.. rituh dh janji dgn sumone nk upload gambo bila kaki dah 'ok'.. besar gak parut dia.. tp, aku tak regret.. adat la kalau dh masuk hutan.. kata member aku, parut nih kira cam 'pangkat' arr.. bertambah parut, semakin tinggi la 'pangkat'.. *gegelak*


14 comments:

mel said...

Assalamualaikum,Hye Ad ,saya mengikuti perkembangan awak,dan saya rasa awak adalah manusia yang tabah walaupun adakalanya tak de siapa yang tahu sakitnya dugaan hidup ini.Awak berjaya dalam hidup setelah yang disayangi meninggalkan awak. Awak adalah satu2nya contoh terbaik untuk saya buat panduan pada diri saya.Minat itu awak teruskan aja kerana itulah satu2nya yang awak ada dan bermakna dalam diri awak.Ad, saya harap awak akan temui kebahagian dalam hidup nanti.Saya suka awak sebagai kawan,dan saya suka cara awak.

mR_Flizo said...

banyak bender yang boleh menyesakkan kepala... dan selalu kita tak larat nak layan..nak ikutkan semua kehendak org.. sekadar mana yang terdaya je dah cukup.. asalkan ada keseungguhan..

Anonymous said...

ad..pewai tu apa ba? sila la beri maksudnya.

and..wah..kira tinggi dh la pangkat ko ni.. panjaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaang tu parut. hahahah... njoi ya. _sidian

noname said...

tq for the latest pic. one more req. pls upload new pic when the scar hilang. so, i may know ur vitamin c boleh hilangkan kesan parut setakat mana.

s/time, we need to be selfish.

d'Greatest said...

mak aih... this kind of scar..jenuh gak nk bg ilang.. susah krg tak dpt pakai skirt lagi.. :o)

'pangkat' tu,pangkat la jugak.. tapi kaki and badan nk pakai lama.. makin banyak rosak,makin tak lama dpt guna... :o)

i had a fren.. dier penah dpt luka mcm ni sbb eksiden. biler luka kering dh tanggal,dier guna rose hip oil untuk ilangkan tanda..

tk cr yer...

Anonymous said...

si noname ni mcm lagi interested pasal vitamin C aD jer...

noname said...

that's rite anonymous. just nak tengok keberkesanannya.

amizgig said...

mel:
ws.. thanks for ur compliments & times reading d`blog.. *flattered*.. & thanks jugak sbb memahami.. wish u all d best in ur life, pal.. salams

mr_flizo:
understood.. thanks ey!

dian:
ghasenya dh 3 kali macik bagi definisi 'pewai' kat hang.. blasah kang.. pewai = letih giler laa.. *isk*

noname:
err.. vit-E laa.. kena upload gak ke? kalau tak ilang? tayah upload ek?

d`greatest:
rose hip oil? btul ke wak? okeh nnt aD carik.. *wink*

anonymous:
taper.. mungkin dia pun ada 'parut' yg nak dihilangkan.. *gegelak*

Anonymous said...

alamak cek ad..jangan marah ya. he he he. aku x pasan la tuh. mekaseh. hehehe...sabau ye cek._ sidian

silent reader said...

aD,

esok petang jom lepak minum?

amizgig said...

dian:
taper.. =)

silent_reader:
wak, kita postpone boleh? im emotionally unstable.. need to go far away fr kl.. truly sory. been thinking of goin to cyberjaya / putrajaya nnt.. will give u a call.

silent reader said...

hoho.. boleh jer.. sayo mmg akan turun kl ptg ni...nk beli barang pc.. huwaaa :'( pc rosak. kalau dtg cyberjaya, i'll bring to some place where u can relax *winks*, jgn riso.. if u need a friend to talk to.. i'm ready to listen.. *hugs*

amizgig said...

silent_reader:
hey.. thanks ey!

Ray said...

hye aD, been a while now. lame tak bace blod aD. rase cam incomplete lak. aritu hp hilang, den add site aD pun hilang. nsb baik de frenz yg tunjuk arah tuju ke blog aD blik. bile bace ni tergamam jap. scar tu erm, susah nak describe. menakutkan pun ye gak. nywy, do heal yourself quickly k? p/s: aritu de member 4ward articles aD. u pernah anta articles kat catcha.com ke? if it is you, your life experience almost similar to mine. God, gracious! You must be tough aD. Really tough.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...