KENGKAWAN

Thursday, July 20, 2006

kimia 2

rasanya keje aku utk sepjg 3 atau 4 minggu akan dtg nih akan bagi tekanan (phisically + mentally) kat aku.. wat masa nih aku malas nak fikir apa yg bakal jadi (samada baik / buruk). mcm mana pun, aku takkan lepas tangan camtu je. selagi boleh diperbaiki, selagi ada masa, selagi aku larat.. aku akan buat yg terbaik. insyaAllah.

water rafting.. hm, trip utk wiken nih terpaksa di kanselkan. aku takut badan jadi terlalu penat sampai tak leh kosentret buat keje.. me-mana unofficial appointment pun kena letak tepi dulu.. biarla org nk kata aku nih anti-sosial ke haper.. lantak ler. keje aku.. orang haper tau.

taim keje biar keje bebtul.. taim rileks baru enjoy pe-puas.

8 comments:

Ray said...

erm, cam tense je cik aD? take it easy. open da' window & let the sun shine in.

mr_flizo said...

seriyes jer...goooodd...all da best..

froGGie said...

cik ad... saje je nak panggil cik ad... cik ad..cik ad..cik ad..cik ad..cik ad..cik ad..cik ad..cik ad.. ahahahhhahahhaahhahah..

d'Greatest said...

*sigh*.. entahla wak.. mcm tention jek today.. pas tu,sumer benda mcm slow jek..dull jek rasa.. hope i'll be fine by nite.. coz takleh stand arr this feeling..

N'way..awk tu, jaga diri.. takpelah.. betol gak. time keje,keje bebetul..if nak goyang kaki and rest, biar rilex time bebetul rest and volume keje dh kurang..masa bercuti ker.. masa transtiti awk nanti ker.. wokeh?

..*wink*..

amizgig said...

ray:
err.. tingkap kat opish ni mana leh bukak wak.. tp, kalau tarik blind, alamat silau la mata.. =)

mr flizo:
good? hehe.. tgh tense nih zie.. tensen yg amats.. err kimia no 2 tu kinda touch.. cun..cun..

froggie:
froggie.. froggie.. froggie
froggie.. froggie.. froggie
froggie.. froggie.. froggie
muahahahahahahaha...

mr_flizo said...

sometime kita memang akan tersentuh..heheh...nor wut..where is da place u should go afta dis... up.. up.. up..and away... hehehe...

Ray said...

oh, yeke takleh buke? erm, klu camtu cik aD bukela tingkap keta bagi angin masuk...***isk, aku lak yg terkena***

bluefroggie said...

sedap gak dengor cik ad panggel nama froggie tu... lapan lagi kamonn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...