KENGKAWAN

Friday, August 04, 2006

khilaf

my sis wuz here with me 24-7.. teman kan aku since first day lagik. me-mula tu de-dua org adik pompuan dtg. lepas sorang tu balik sbb kena skolah, tinggal la sorang lagi temankan aku.. cam rugi je book sampai 2 bilik. ingatkan nk bagi adik aku privacy.. rupanya dia pun baka penakut cam aku gak.. drpd bilik sebelah, dia menyelinap masuk bilik aku.. pastu, bukannya nak tido atas katil kosong sebelah aku tu.. nak jugak dia menyelinap masuk bwh comforter, tido sekali dgn aku.. *ish*..

wiken nih rasanya a lil bit free jugak la. dah janji dgn member nk pegi kenduri kawen dia.. tp, masalahnya umah dia sikit punya jauh. dan aku pulak kena balik hotel on time coz kena sain masterbill utk event nih. te-tiap hari, tepat pukul 5.00 ptg, sure hotel staff nih dtg bwk bill utk participants punya meals for the whole day.. hm, how?

****************************

i dont feel gud abt myself rite now.. no, its nothing to do with my event.. its just.. *sighs*..

hm, skrg dh bulan Rejab.. pastu Syaaban.. pastu pulak Ramadhan.. kejapnya masa berlalu.. ke aku yg alpa mengejar dunia sampai terlupa mensyukuri nikmat dari-Nya?.. ya~Tuhan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...