Wednesday, August 23, 2006

m.n.m 3

lately, hati nih asyik teringat kat dia.. lama giler tak jumpa.. ada la 2 bulan kut.. rindu? tak kut.. kalau ada pun, rindu as a frenz je lah. aku tak suka nk commit apa per dgn sesiapa pun. rasa teringin nk hang-out se-sama dgn dia. layan movie-marathon or ape pe jelah. tapi skrg nih me-masing bz.. dia bz dgn keje baru - dgr citer, kompeni dia ada buat grand oppening kat subang.. while aku plak, sejak balik dari bangi rituh, mmg langsung tader masa nk rilek. le-lebih lagi bila aku kena kosentret kat trip V2 ni.

hm, tinggal 2 hari je lagi utk aku buat final preparation utk xpdc TransTT V2. nerbes sey. dalam sumer org bz pi gym, jogging, cycling etc, aku duk penin paler runner sensorang carik be-brg outdoor.. kalau me-mender tu boleh dapat dlm satu kedai taper lah jugak, nih dah habis satu KL aku tawap.. dari md vlly - klcc - bangsar - pertama - campbell - ampang outdoor - kedai hardware.. setahu aku, masa group meeting last saturday, fazi yg sepatutnya runner carik be-brg nih, last minit, fazi kena pegi outstation ke Desaru.. aku la yg jadi mangsa jadik bidan terjun.. humangggg penattttt weih. nih kalau team aku tak menghargai usaha murni lagi gigih aku nih, tataw la nk ckp camner..

arituh, aku ada called adik lelaki aku yg no. 2. inform dia pasal xpdc nih. mmg te-tiap kali nk pegi masuk utan, aku juz inform kat 3 org adik aku je. yg le-lain, termasuk bapak langsung takde idea tentang ektibti aku yg satu nih. bukan aper, aku tanak bapak susah hati. dah ler selama nih aku duk nyusahkan hati dia je.. bagi aku, kalau bapak dpt tahu pun, biarlah lepas xpdc nih tamat.. while on the phone dgn adik aku tu, sempat gak la aku inform dia ttg polisi insurans yg aku ada & another insurans yg bakal aku amik termasuk la insurans takaful yg organizer apply. ada 3 semuanya. in case if anything jadi kat aku dlm hutan nnt, aku juz nk dia tahu yg aku letak nama dia sebagai penerima..

wut else ey?..


No comments: