Tuesday, November 07, 2006

trajedi gunung kenderong

aku tau ajal & maut tu letaknya ditangan Tuhan.. tp, camner pun aku still gak rasa bersalah sbb paksa Fazi & Man ikut trip nih. supposed Fazi join trip ke Gunung Lebah last week. last minit, trip tu kansel plak. dan aku beria-ia ajak dia join aku gi Gunung Kenderung. sanggup aku called Pekatu (organizer) & Labyrinth semata-mata nak mintak tambah lagi 2 seats sehari sebelum gerak ke Grik, walhal sumer hal permit & dokumen dah settle utk 11 org je.

Jumaat, 3 Nov

Fazi & Man fetch aku kat umah. tak byk barang yg aku bwk.. juz air 1.5 liter (2 botol) & 500 liter (2 botol) + snek. janji dgn Labyrinth nk jumpa kt terminal putra tp otw nk ke sana, dpt call dari Labyrinth - dia suruh kami gerak terus & jumpa derang kat R&R Tapah.
Sepjg jalan aku spent masa dgn membuta (as ussual la)




alhamdulillah, satu lagi gunung berjaya di-conquered.

















No comments: