Friday, September 21, 2007

love u sis

Hari nih 9 Ramadhan 1428 Hijrah

Lagu pilihan untuk hari nih, dari Sanisah Huri - Bersabarlah sayang. Sedih lagu nih. Khas buat adik pompuan aku yg no.4 dgn ucapan.. 'I love u so much pumpkin'

Banyak mender-mender sedih yg jadi sekarang nih. Tak terkecuali orang yg paling dekat dgn aku. Aku harap sangat Tuhan tunjukkan jalan dan bagi aku kekuatan untuk tolong mereka yg memerlukan. Harap sangat penghujung Ramadhan nih berakhir dgn kesyukuran & kebahagian untuk orang-orang yg aku sayang.. *amin*

Semlm sekali lagi berbuka dgn Mamoru & Chua kat Bandar Tasik Permaisuri. Tataw kenapa aku cepat sangat kenyang. Walhal baru makan sebiji kurma. Pelik pulak puasa kali nih. Aku macam tak pentingkan sangat juadah berbuka, janji boleh dimakan. Paksa juga diri makan nasi ayam yg dah dibeli. Tu pun tak sampai separuh luaknya.

Malam tadi dah janji dgn sorang akak nih nak gi umah dia - tengok koleksi baju pengantin & gambar pelamin. Not bad. Quotation yg dia bagi pun sangat menarik. Dia offer untuk buatkan baju baru untuk kami without any aditional charge. Cuma bab transportation bebarang untuk pelamin dia request another RM 100 yang mana pada aku tersangat lah murah. Sewa lori dari KL ke Melaka seratus hinggit je. Murah tu beb! Tapi aku tak bagi kata putus lagi. Nak survey tempat lain dulu.

Ada good news dari Mamoru~kun. Tp, tak boleh nak hepi terlebih. Kena tunggu sumer black & white on paper dulu. Jelas tergambar kegembiraan dia semlm. Kata Mamoru.. 'Its all because of u.. its all because we're getting marry.. rezeki orang nk kahwin. Im so hepi having u by my side'

I smiled. Well I agreed on part 'rezeki orang nak kahwin' maybe there is such thing. Tapi kalau 'because of me'? Im not totally agree with that. I just give him a suggestion, he did the rest.. so it was all his effort. Its all because of him.. himself.. alhamdullilah (and Im so proud of u baby).

Sahur tadi makan nasi dgn sambal udang. Pedas tahap dewata raya. Adik lelaki aku yg masak.. hehe. Mula tu ingat tanak makan nasi. Tapi macam tak kenyang la pulak bila makan seketul roti coklat. So, makan jugak lah nasi tu. Kesian adik aku bersusah payah dia buat sambal terpedas di dunia.. hahaha.

Esok cuti.. hmm nak buat apa ek?

1 comment:

Anonymous said...

Good words.