Thursday, November 22, 2007

Menu seharian

Malam tadi Mamoru tanya mcm mana dgn perkembangan Food Program Ape-ke-nama-ntah yg aku kena buat. Err.. jap aku nak ingatkan..

Rabu
Breakfast - Buah jambu potong
Lunch - Muruku
Tea - Skip (Lum biasa lagi nak spend masa minum petang nih)
Dinner - Nasi putih + ketam goreng bercili
Supper - Skip (dah tertido)

Selasa
Breakfast - Terlupa nak makan
Lunch - Coklat bar Vochelle (tak sempat nak beli mender lain)
Tea - Skip
Dinner - Nasi putih + sotong blackpaper
Supper - Skip (sebab kenyang lagik)

Isnin
Breakfast - Malas nk turun makan
Lunch - Roti canai sekeping (nih pun mamak tu siap hantar sampai depan pintu opis)
Tea - Coklat bar Vochelle
Dinner - Nasi + sayur campur + sambal ikan bawal
Suppper - Skip (dah tertido)

Hahaha.. angin je dia bila dengar menu aku sepanjang tiga hari nih. Tapi, kira ok la tu kan. At least dalam sehari, sekali aku makan nasi. Sebelum nih jangan harap.. nak jamah nasi seminggu sekali pun susah tau.

Ok.. ok.. jangan marah lagi. Dengan ini, saya berjanji akan melipatgandakan usaha saya untuk makan.. hahaha. Errkk, ok ok, saya serious.

2 comments:

Anonymous said...

Food Development Program kot...

Anonymous said...

cik anonymous, betul. Tapi ada ayat lain yg Mamoru mentioned masa tu.. quite funny tp tak ingat.. hehe.