Tuesday, April 08, 2008

Sakit-sakit

Dari semalam badan aku sakit-sakit.

Mula dari sakit perut belah pagi. Puncanya sebab aku tak breakfast. Bukan tanak makan, tapi lelangit aku luka. Asal masuk je makanan, sakit. Minum je lah boleh.

Lepas sakit perut, pening dua tiga macam pulak. Sampai tak boleh menghadap pc. Nak membaca pun terpaksa berenti sekejap-sekejap pejam mata.

Tak habis dengan pening, dedua lutut aku sakit berdenyut-denyut. Ekceli bukan sakit.. camne ek nak cakap, haaa.. lenguh atau sengal. Sakit dia sampai aku rasa nak menangis lah.

Terpaksa kansel plan nak berdating-dating dgn Mamoru. Sedih, dah lah aku pakai lawa-lawa semalam. Siap buat hair-do lagik ok.

Sudahnya, balik rumah terjelepuk atas tilam. Mamoru tolong bubuh minyak angin kat lutut & tolong cabutkan sepit rambut yg penuh atas rambut aku. Pastu aku tak ingat apa dah.. zZzzZZ sampai subuh tadi.

Bangun pagi nih, lutut dah tak lenguh lagi. Kepala pun dah ok. Tapi masalah lain pulak.. belakang aku pulak sakit-sakit.. aduh laa.

Lelangit pun masih sakit lagi. Aku dah order bubur ayam McD. Dah sampai dah pun. Jap lagi nak try makan. Kalau tak ok gak, konpem aku aku amik MC utk sehari dua nih.

Oh, tadik kak Bunga buat serkap jarang.. ada ke dia kata aku pregnant.. hehe. Tak mungkinnnnn.. aku baru habis period. Pregnant apanya ye tak.

4 comments:

Anonymous said...

haha...ade jugak kes org still period walaupun dah peknen...haa tanda2 awal la tu...he he...

Nana ni tgh lambat period tiap2 bulan...sampaikan tiap2 bulan mule la rase was2 aik peknen ke...tau2 the nxt wk period..ni tgh menunggu peot la ni...susah plak nk bajet skang..he he

Anonymous said...

uik.. ada orang period taim pregnant? ntah la nana.. semenjak dua menjak nih.. makin menjadi-jadi lak sakit.

taper lah sakit tu kan penghapus dosa-dosa kecil.. :)

sky said...

wah wah.....

cak pong, cak pong !!!

Anonymous said...

ish.. lum lagi arr cik is.. hehe. tapi, dedoakan lah ek.