Thursday, May 15, 2008

Malam Gala GO

Aku baru dapat tau pasal Dinner nih. Itu pun Ayu call semalam tanya aku pi ke tak dinner sempena ulang tahun ke-10 Gunung Online.

Lama aku tak masuk GO. Bukan tanak masuk tapi dah tak banyak xtvt baru yg di-advertise kat situ. Kebanyakkan pendaki suka sangat buat trip underground sekarang nih. Tu yg jarang aku masuk. Biasanya, kalau nak tau xtvt terkini bebudak gunung, aku prefer login kat multiply je.

Pagi tadi aku cek flyer dinner nih.. Mak datukkk.. siap ada dress code hitam-putih gituuu. Siap ada hadiah untuk best dress ok! Fuiyyoooo.. ala-ala prom nite citer omputeh gittuuu.. hehehe. Nih dinner style set ke buffet ek? Ada dancing-dancing tak? kwang kwang kwang..

Aku kalau bab nak bergaya dgn elegan nih memang tayah disuruh-suruh. Laju je aku tacap mekap tetebal kat muka nih.. hehehe. Yelah, dah keje aku pun buat event. Part-part formal dinner nih dah selalu sangat aku attend.

Tapiiii kannn... untuk dress up drop dead depan bebudak gunung.. hmm.. *jap aku pikir*.. Iskk camno ek? Malu arr. Ntah lah.. bagi aku bebudak gunung nih semua low profile punya orang. Dressing kalau jumpa kat dalam / luar hutan sempoi je.. Kut kalau derang buat dinner dengan dress code "uniform gunung", aku rasa takdelah pelik sangat compare dgn yg nih.. huhuhuhu.

Tapi takper, mungkin ini menunjukkan bebudak gunung nih sebenarnya sangat pandaaiiii dalam berfesyen. Bukan setakat boleh memperagakan "uniform gunung" yg sangat selekeh & busuk, malah boleh mengayakan pakaian formal yg wangiii gittuuu. Sesuatu yg orang lain belum mampu buat. Barrgusss sekali.

Aku dah tanya Mamoru sama ada dia nak attend atau tak. Dia suruh hold dulu. Once dia bagi green light nanti, berdesupppp aku hantor evening dress aku ke loundry - suruh gosok.. hehehe.

So, pada kengkawan yang pegi dinner nih.. haper lagi, dressing la sehabis maut. Tak sabau aku nak tengok muka-muka berlengas korang nih dipenuhi dgn foundation /maskara / blusher / lipstick.. huhuhuhuhu.

p/s: Errr.. encik organizer, tadok diskaun ke kalau tolong promot nih? kuikuikuikui..

No comments: