Wednesday, July 23, 2008

Akak bz dik nonn

Nih hari ke err.. (jap nak pikir), ohh dah masuk hari ke 5 aku kat 'sini'. Bz tahap melampau. Sampai tak sempat nak update blog or draf entry.

Dari pagi bawak ke malam keje manjang.. dah macam buruh kasar je jadinya. Malam pulak, pukul 10.00 baru naik ke bilik. Taim tu toksah cakap pasal update blog lah.. aku nampak katil tuu lagi sedap dari menghadap laptop! Akak penat ok.

Banyak nak cerita.. sesabau nahh. Aku try hapdet (or upload gambar) selaju boleh. Kejar masa nih. Jap lagi kena sambung keje pulak.

Menu lunch tadi - chinese set dinner.. aku tarik kak Bunga duduk berdua je kat meja nih.. huhuhu tak abis. Gambar nih aku amik selepas makan. Takde beza kan? Macam tak terluak je. Tong kecik, mana larattt dik nonn.



Lepas makan haper lagi, tido lah! (yerr la tu, sorgaa kalau dapat tido taim tengahari kat sini. Keje melambakk hokeh. Tak boleh nak ngengada)

No comments: