Tuesday, July 08, 2008

Blogging dapat duit

First pay cheque yg aku dapat hasil dari menulis blog online nih (alhamdullilah).. hehehe. Terkejut aku tau bila surat dari Nuffnang sampai ke rumah semalam. Yelah, sampulnya simple sungguh. Ingatkan orang hantar brochure jualan ke haper.. rupanya vahhhh vahhhh.. ada cek, yuuuu!

Terima kasih buat korang yg sudi bertandang ke site OutDoorFreak nih. Disebabkan kerajinan korang mai sini lah aku dapat cek nih. Sayaaaanggg korang semua.. (hehehe, betui nih tau) Jemput lah mai selalu nahh.. pasnih, konpem aku jadi terlampau rajin menghapdet blog hehari.. Banyak tulih > banyak pembaca > banyakkkk income.. hihihi

Tu dia.. tertera nama aku dari Nuffnang. Alamat umah di blur kan atas sebab keselamatan..huhuhuhu



Hehehe.. aku blur kan jumlah payment

p/s: Yerr.. aku tau, aku lum abis update tentang xpdc hari ke 6, 7 & 8 kat Sarawak rituh.. Tunggu nahh.. satu-satu dulu. Akak bz sokmo lately nih..

No comments: