Thursday, July 24, 2008

Keje Kelas Keje

Dah dua hari aku berulang alik dari 'sini' ke KL semata nak attend kelas. Setakat nih boleh tahan lagi lah (walau hakikatnya penat tahap dewata raya ok). Nak buat cemana ye tak, sendiri cari penyakit.

Good news is masa pop kuiz untuk kelas account semalam, team aku dapat highest mark dlm kelas (compare to -3 masa last week).. hehehe. Tapi berita buruknya pulak, next week ada test dik nonnn.. adusss.. next week aku still lagi kat sini.. still bz lagi.. adoiyaii.. camnerlah aku nak kosentret nih?

Tadi masa kelas Econ, ada problem sikit pasal grouping. Masa first class rituh, aku ada formed group (4 org) untuk presentation. Pastu masa second class, dua orang dari team aku tak datang (plus sorang 'drop' subjek tu). Jadi aku assumed derang sumer dah 'drop' kelas, aku pun join team baru. Sekali tuu, tadi (masa kelas ketiga) salah sorang dari team lama aku masuk kelas. Ajak aku buat presentation dgn dia. Ohh.. sungguh dilema aku dibuatnya.

Lepas pikir pat lima kali, aku decide nak stick dgn team baru je. Kesian tu kesian gak, tapi dah derang takde inisiatif nak inform aku derang tak dapat attend kelas taim tu, mana lah aku tau derang still exist atau tak dalam kelas tu kan? Aku dah la student baru, of cos aku cuak gila kalau apa-apa jadi kat team aku yg seterusnya akan bagi effect besar dalam pointer aku nanti (maaf ye kawan)

Tadi masa nak balik, sorang classmate aku tanya subjek apa yg agak tough untuk sem nih.. personally aku rasa, subjek Islamic Perspective in Business. Reason? Sebab subjek nih takde bahan rujukan yg spesifik.. huhuhu abislah.. camno aku nak buat presentation nanti? Bahan pun tak cari lagi.. sekali lagi adoiiiiiiiii..

Serrjurrkk lah bilik aku malam nih. Kat sini hampir tetiap hari hujan.. kabus manjang.. Dah lewat nih.. titon dulu lah..

Aku snap cecuri masa dalam kelas account.



Minatang ni pun sibuk nak study jugak

No comments: