Tuesday, August 05, 2008

Dinner @ Mandarin Oriental

Haa.. jarang aku nak tempek gambar aku masa formal dinner kan. Kali nih mood agak hepi-hepi nak share gambar nih dgn korang.. layan kan je lah


Sori ek kalau ada yg muak tgk table name card nih.. Aku masih dalam perasaan tak percaya tengok title aku dah berubah dari 'Cik' kepada 'Puan'.. (rasa proud tu lain macam sikit bila dah jadi isteri orang nih tau). Nih kad lain dari entry sebelum nih ok.


Dah ler last dinner kat Awana makan chinese set. Kat Mandarin Oriental pun makan menu yg hampir sama jugak.. adoiyaii.. nak buat camner, DO suka sangat makanan cina. Ikut je lah tekak boss..


Bergambar dgn exco & guests


Dengan guests lagik.. sori lah gambar boss aku tak letak. Tak ready nak expose lelebih :p~


Gambar dalam bilik harusssss ada. Cantik kan orang view dalam gambar nih. Mamoru yg amikkan..


Aku suka gambar nih.. (nih taim dinner dah abis)

Tak sah lah kan kalau gambar Mamoru takde.. sayang sangat tau kat cinta hati aii nih.

Ohh.. nih gambar syok sendiri.. layankan je..

2 comments:

Angah said...

adoyaiii dalam toilet pun amik gambar.. mmg syok sendiri *lariiikkkkk*

Anonymous said...

sesekali.. syiok tau..hehehehe