Tuesday, August 19, 2008

Masih batuk huk huk

Aku nih tiap kali demam, tak penahnyaaa yang tak teruk. Kalau tak terlantar berhari-hari atas katil, memang tak sah.

Semalam, seperti yg dah dijangka kan, aku MC. Demam dah ok, cuma batuk & atshma je yg tinggal. Start pagi Ahad lagi aku dah stop makan ubat. Seriyes geli tekak aku nak telan ubat lagi. Memula aritu boleh la aku ikut cakap doctor, tapi bila dah 2 hari takde beza demam aku, teruss aku simpan ubat tu buat perhiasan dalam fridge.

Tapi alhamdullilah la jugak.. pagi nih dah ok.. dah boleh pegi keje. Tinggal batuk je sikit-sikit.

Ahh.. hari nih aku dapat balik kamera aku, boleh lah upload gambar bebanyak pasnih. Aritu SIL Sue pinjam bawak pi Cambodia, tu yg entry aku dua-tiga hari nih hanya ada cerita berhuruf je.. takde gambarnya..

Tapi tak kisahlah, sebab aku dapat selendang comel dari sana.. (tak sempat nak amik gambar - aku tak sihat lah, mana larat nak shoot-shoot nih.. kang gambar gegar).

Ok lah.. aku nak gi tido keje.

No comments: