Tuesday, August 05, 2008

Keje tak abis-abis

Nih gambar lunch semalam.. Berlatarbelakangkan swimming pool & bangunan pencakar langit kat tetengah KL. Teka kat mana.. hihihi?

Simple lunch dgn air peberet aku.. rasa macam ong-kaya je melepak kat sini.. hehehe (diulang 'rasa' je ok)


Bilik aku.. nampak tak view kat luar tu.. bangunan apekah itu? (soalan sajer buat korang jeles)


Kita kasi close-up sikit.. haa.. nampak kan? Dah boleh agak aku kat mana?


Dah laa.. toksah berteka-teki-tekuk. Korang bukan jawab pun.. abis banyak pun laju je korang tarik cursor ke bawah tengok jawapan aku tulis kan kan kan??

Nih la keje aku semalam. Jangan ingat aku balik dari Awana Genting boleh terus rilek arr.. malammm sikit. DO tu dalam puji-puji, keje tatappp keje okeh.. no kompromi.

Dengan penat yg tak abis, kena berkejar ke Mandarin Oriental pulak. Organize centennial program sempena sambutan 100 years HBS.

Nih gambar dari atas stage (kat rostrum).. masa aku tengah test slaid presentation. Kat bawah tu staff Mandarin tengah sibuk susun meja

No comments: