Saturday, September 20, 2008

Lauk pauk lagi

Lauk berbuka semalam.. seronok betul bila dapat memasak & berbuka kat rumah. Harap minggu depan kelas semua kansel - boleh berbuka tetiap hari kat umah! Lagipun, minggu depan kan minggu last orang bekerja. Aku start cuti Jumaat depan *wink. Seronoknya.. raya kali nih aku cuti seminggu!


Lauk peberet Mamoru mestiii ada - Ikan kembung masak pedas & ketam goreng bercili.


Kailan campur goreng ikan masin (adik no.6 yg buat) & pucuk paku masak lemak cili api


Desert yg dah lama aku tak buat..Cream Caramel & Kek Batik *yummylicious (nak resepi, sila cari kat ruang 'Resepi' kat side-bar blog nih ok) Aku buat portion kecik je benornya. Itu pun tak habis - ada lagi setengah dalam fridge. Takperlah, senang keje aku, hari nih tayah buat desert lagi, kan? :)

No comments: