Tuesday, September 16, 2008

My first customer

Ahad malam aritu aku dah start buat delivery biskut raya. Seronok & eksaited sangat! Kan aku ada cakap nak amik gambar & blog tentang nih *wink

Bersemangat ok masa jumpa first customer aku malam tu. Nama dia Shah. Dia nih kawan kepada June (thanks June sebab promote cookies akak!). Senang tau deal dgn Shah nih. Banyakkkk pulak tu dia order! Tak silap aku, Shah amik;

Biskut gajus hijau (nama betulnya ekceli, Arabian Cashew Nut) - 3 pek besar
Biskut Havana Sparkle - 2 pek besar
Biskut Milo Cereal - 2 pek besar
Biskut Red Pearl - 2 pek besar
Biskut Snow Cookies - 1 pek besar

Masa hantar biskut raya tu, adik Shah (Hajar) yang tolong amik untuk dia. Shah keje katanya. Maaf lah tak sempat nak ngamik gambar adik kepada customer first aku nih. Walhal Mamoru dah sesiap pegang kamera taim tu. Seronok sangat borak sampai lupa nak amik gambar. Tskk.. rugi :(

To Shah (kalau dia tak baca blog nih, tolong sampaikan yer June), terima kasih bebanyak sebab percaya & order Rabitah Cookies. Harap Shah & family suka dgn rasa biskut tu! Selamat Hari Raya!

3 comments:

Anonymous said...

cik senget, nk order lagi bley ke?

Anonymous said...

cik senget.. if bley order... camner ek nak order? xpun if awak guna gmail or yahoo, awak add cik sue, bley?

Anonymous said...

cik sue, bolehhhh.. email je kat aD - adlyana79@gmail.com. kalau boleh inform dlm minggu nih nah.. minggu depan boleh aD buat delivery :)