Friday, November 28, 2008

Redeem voucher

Ingat tak aritu boss aku bagi kupon free The Chicken Rice Shop? *tenkiu boss!*

Disebabkan aku takde idea nak masak apa untuk dinner dan kebetulan pulak malam tadi hujan lebat - nak beli makanan kat pasar malam BTR pun tak dapat, maka terpaksalah makan kat Chicken Rice Shop (CRS) nih.

Aku penah sekali je makan kat CRS nih. Adik beradik aku, sorang pun tak penah lagi. Jadi makan agak gayat la kami malam tadi. Duk tanya itu ini kat waiter - maklum, banyak nama makanan style cina, kami mana laa tau. Tergelak-gelak adik aku bila waiter tu explain, Ipoh Bean aperkemenderntah tu sebenarnya taugeh.. hihihi.

Disebabkan aku kureng sikit makan nasi ayam, aku order mee wantan bbq (hentam). Adik yg lain pun order ikut hentam jugak. Banyak jugak lah yg aku order. Yelah, nak fully utilize kan voucher yg ada kannn..

Nasib baik abis licin semua. Aku punya pinggan je tak luak - seriyes, sikit pun tak luak ok. Sesungguhnya aku memang tak lalu nak telan - CRS nih tak masuk dgn selera aku :(


Mamoru dgn adik pompuan no. 6 & adik lelaki no.7



Gambar aku dgn Mamoru harusss ada!

Ohh.. lupa lak.. total harga makanan kami malam tadi RM 61 tapi Mamoru just bayar seringgit je.. hehe. Misi mengutilizekan voucher berjaya!

6 comments:

Rarai said...

bestnye sis!nway...i luv crs taw..hiks!

NorAzrin MohdNawir said...

erm..masa kite peknen dulu org kata nak mkn apa pon mkn je....tp kena jaga masa dlm pantang...so ape lagi...mkn je apa yg ada dpn mata....sbb dlm pantang nnt azab nak thn mkn...huhu

Anonymous said...

aianna: hihi.. mesti awak nih peminat nasi ayam kan? saya kurang sikit bab makan ayam nih :)

ryn2506: aD pun sekarang memangggggg... asal teringat je nakkk.. asal bukak mata je nakkkk makann. hehehe

NorAzrin MohdNawir said...

slmt mkn...slmt jd tembam....heheheh

Beautiful Disaster said...

hye..ad..lupe nk say hi..ekceli slalu jer bce blog ad tp slalu segan nk komen..ni nk komen gak lar..eh..ad da sme la dgn kite peknen 4 bln da..

Anonymous said...

rynn2506: uuu risau gak nih nak tembam :(

beautiful disaster: hi, salam perkenalan.. wahh, sesilap share tarikh deliver kita nanti! hihi