KENGKAWAN

Wednesday, December 03, 2008

Dia ikutt pulakk

Situasi: Baru balik keje dan sedang berilek-rilek kat rumah.

Adik no.6: Long, cuba tengok labu sayung tu.. cantik tak?
Aku: (sambil toleh ke arah rak) Wahhhhh, berkilatnya! Ko lap pakai apa sampai berkilat camtu?
Adik no.6: Aku spray cat kaler itam
Aku: ????????? *pengsan*

Aduhh.. dia ngikut perangai aku la tu. Kan malam sebelum tu aku duk spray buah keras. Jangan pasnih dia spray satu-satu perhiasan dalam rumah tu udah laaa.


Labu nih ekceli kaler betul dia kelabu-kelabu sikit. Lepas kena spray, jadi hitam legam!

3 comments:

Beautiful Disaster said...

kretip!!

antusabun said...

hehe..salam ziarah. Bijak ye budak sekarang

aD said...

beautiful disaster: jangan abis semua mender di spray nya udahh laa hihi

antusabun: yerr.. semua nak diikutnya tskkk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...