KENGKAWAN

Friday, December 05, 2008

Salam Aidiladha!

Kepada semua kengkawan blogger / non-blogger yg sudi berkunjung ke sini, aD & Mamoru nak ucapkan..

Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha
&

Selamat membuat pengorbanan yg bermakna dalam hidup kita

Maaf ya takde update untuk hari nih. aD kekenyangan dari pagi membawa ke petang - yang kemudiannya mendatangkan penyakit malassss & mengantuk.. haha.

Ohh.. aD ada kat Kuala Selangor raya nih. Kalau teringin makan rendang signature aD dan resipi serunding udang istimewa nenek mentua aD, jemput laa ke sana (Peringatan 1: kuih raya & duit raya tak disediakan. Peringatan 2: Sila pakai baju raya.. hihi)

Terima lah lagu raya nih untuk korang semua..

Hai selamat hari raya
Kami semua ucapkan
Menikmati hidangan
Yang kami sediakan

Sila jamu selera
Dengan bermacam hidangan
Pilih yang mana suka
Sila janganlah segan

Rasalah ketupat ini
Dengan rendangnya sekali
Sudilah rasa kuihku
Pilihlah yang mana satu

Hai... di hari begini
Kita menjamu selera
Kita bermaaf-maafan
Di suasana hari raya



Maaf Zahir & Batin dari
aD & Mamoru

6 comments:

kabussenja said...

salam aidiladha

Rose Ragai said...

salam aidiladha buat ad and momoru and baby jugak..:)

alaf21fc said...

Salam Aidil Adha.

Salam hormat. Maaf, iklan sikit. Jom sertai kuiz novel. TERIMA KASIH.

Ecah said...

Selamat Hari Raya Aidiladha..

eedany said...

Selamat Hari Raya Aidiladha Ad...

Semoga gembira merayakannya hari raya tahun ini bersama keluarga tersayang...

:)

aD said...

kabussenja: salam aidiladha juga. lupa nak cakap, nick awak macam nick kawan saya 'kabusgunung'.. hihihi

roseragai: tenkiu so much! hope u have fun masuk hutan.. hihi.. i rindu sangat nak masuk hutan :(

alaf21fc: bolehh.. selamat hari raya!

ecah: selamat hari raya Cah!

eedany: terima kasih! moga raya awak penuh dgn keceriaan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...