KENGKAWAN

Thursday, January 08, 2009

Salak dari Ganu



Besar kan?? Fresh nih tau. Besar godang lak tu. Cousin aku bawak jauh dari Terengganu. Sedappppp. Pagi nih sarapan dengan sebiji buah salak.. (opss, abis lah kena marah dgn Mamoru kanggg).

Selain buah salak, aku ada gak kirim keropok lekoq. Malas nak snap gambar. Mamoru kata keropok tu kurang 'kick'. Aku pun tataw apa yg tak 'kick' (sebab aku bukan peminat kopok lekoq) - pada aku, rasa dia sama je.. hihihi.

5 comments:

Elyn said...

salak ni rase die kelat kan!!! x suke la ekekekek

e.l.i.s.s.m.i.e said...

yang kick bila kopok banyak ikan..kat KL kopok dier ikan macam tak buh...tu kembang pelik..hehehe..aduhai, terliur plak salak tuh..belakang umah kat kampung aku pun ada ni..

biqque said...

besar seh buah ni!

p/s: i suka salak!

Hidup KOKA said...

I love kopok lekor!!!
Tadi aku baru makan buah salak kat Shangrila, Putra Jaya!!!!
Ingatkan fresh...... Rupanya dah busuk kat dalam..... Apa punya hotel daaa

aD said...

elyn: kalau dapat yg kelat memang tak sedapp.. susah tau nak cari salak yg manis lemak..

elissmie: ada tanam salak kat belakang rumah.. wahh.. hebat tu!

biqque: salak jerukk pun ad suka tau hihihi

hidup KOKA: teruknya shangri-la sana.. harap hotel je 5 star kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...