Sunday, May 17, 2009

Me at 9 months pregnant

24 hari lagi.. dan for sure aku tanak ketinggalan setiap saat untuk abadikan setiap gambar perut yang semakin membesar nih. So, layan kan je lah gambar-gambar kat bawah nih nahh.. tak lama je lagi.. hihi.


Muka pompuan pregnant 9 bulan.. adik ipar aku cakap, makin sarat makin rajin aku bermake-up :)



Sanggul rambut pulak.. Dah sampai pinggang rambut aku nih. Nak kerat pendek rasa sayang pulak. Lagipun aritu Mamoru cakap rambut aku seksi (hihihihi).. tu yang berbelah bagi walau nak kerat seinci.. hik.



Solekan mata.. aku guna tiga warna cam biasa.. silver, biru turqoise & hitam :)



Nampak perut tak? Hihi.. saja je pakai gelap supaya perut nampak kecik




Ok, dari tepi baru jelas.. tssskkkk.. I'm sure gonna miss this moment..

3 comments:

MuMMy 2 Haqq said...

kalo rindu moment camnie..bole ulang lagi dan lagi at anytime! hehehe..

[ibuLUNAZALEA] said...

wow........amazing...

Biqque said...

kompem baby A ni baby girl!!! :D

p/s: again, mekap u cantik!