Thursday, July 30, 2009

Me & Ariff

Ok, aku tahu korang sure boring tengok gambar kat sini hehari. Sabar nahh. Untuk dua tiga bulan nih, priority aku hanya pada Ariff. Nak aktif masuk hutan mendaki gunung dalam masa terdekat nih pun, tak mungkin laa kan. Lagipun bulan depan dah start puasa (wah perfect timing untuk slim kan badan lepas bersalin - which not that relevant in my case, remember my doc advise suruh tambah berat badan?)

So, tunggu lepas raya lah baru aku buat come back untuk xtvt outdoor. Aku takkan berhenti mendaki gunung semata sebab ada baby. Malah, aku lebih bersemangat dan tak sabar nak bawa Ariff pergi trekking sesama bila dia besar nanti. Kan Mamoru?

Ok lah nak pegi breastfeed Ariff. Dia dah bangun. Sementara tu, (as ussual) layankan percubaan ambil gambar sendiri kat bawah nih.




"A little bit lower, mummy, you missed half of my face"




"Ahh.. thats better"



"Perfect, you're getting good at it, mummy"




"Ok, I think thats enough, mummy. Your reader gonna get bored"

6 comments:

Eliss said...

wah, siap jeling gitu pic yang last tu :)

Biqque said...

uish melawa dlm umah. bagus! teruskan usaha anda!

Elyn Sani said...

heheheh seb baik ariff x reti ngomel lai..... kalo dak sure die suh mummy amik pic die srg je!!

Ely Hasrul said...

alaaaa AD u nih melawo2.. habis la biqq bebel lagikkk..

today conversation

'biq, ok tak dress nih?'

'ok, aku dh lama xnmpak ko melawo'

cisss aku tau la aku selebet skang (dlm ati)

thehehehe..

NorAzrin MohdNawir said...

aD,
sonoknye snapping pic yg ala² story board ni ehh..??
ariff pon lynkan aje....

Dee said...

tulah..gambar last tu funnylah aD..