Wednesday, July 29, 2009

My sexy man

I'm sooooo in love with him! *ops.. of course I love you too, Mamoru.. *giggles

Tak sempat nak update panjang-panjang. Sementara aku curi masa untuk update pengalaman aku masa bersalinkan Ariff aritu (versi aku pula), korang cuci mata je lah tengok gambar lelaki cute yang sexy nih.. sangat gorgeous pada pandangan mata aku.. hihi.




Harap my little Ariff tak marah aku letak gambar nih (Mummy dah 'cut' part yang tak perlu tau)




He's just like his daddy. Tak takut air. Sukaaaa sangat mandi.

5 comments:

Eliss said...

leh gang ngan my nuha..sgt suka air sebab masa pregnant, berendam kat ulu kemensah :)

NorAzrin MohdNawir said...

hehe..bestnye tgok baby yg x takut air ni....
ooo..camtu ke e.l.i.s.s.m.i.e, kalo masa preg suka mandi or swimming nnt baby lahir x takut air ye....??

Puan Ninie said...

hehehhe
uissss seksinyer anak bujang nie?
;)

heheheh
nak jd swimmer ke cyg?
:)

Elyn Sani said...

kecik seksi x pe at least ade kenangan ni....

-: Fara_Lan :- said...

bulatnye ariff, seronok tgk dia x takut air, senang la nak mandikan dia