Wednesday, July 01, 2009

Perasaan bergelar Daddy..

pengarang : Fuzzy

Salam semua..memandangkan internet kat rumah tak berapa ok dalam seminggu ni...dan memandangkan tiada post yang keluar dalam seminggu nie.. aku cam nak tulis something yang aku tak tau nak tulis aper..

Biler bergelar bapak kepada seorang anak...aku merasakan yang pusingan dalam hidup dah semakin sempurna..walaupun buku baru, baru nak start.. dan banyak lagi muka kosong yang aku dan aD tak tau per yang akan berlaku..per yang akan terjadi... adakah hidup kami akan bertukar sepenuhnya...

Per pon yang pasti kehadiran org baru dalam family membuatkan perhubungan kami suami isteri makin dekat makin berkasih sayang dan banyak lagi la makin ...yang semakin positif..

Dan aku jugak banyak mendengar nasihat dari kawan2 yang share ..buat tu ..buat nie...ni ko kene buat cam tu..ni ko kene buat cam nie... hahaha... agak pening tapi menarik...ye la kengkawan nie lebih dulu merasa...dan manjadi daddy dan mummy..

Aku rasa elemen positif dengan kehadiran Ariff yang terasa adalah ..tolak ansur...antara aku dan aD.. memula cam kekok ...ermmm bukan kekok..atau cam sedikit penat... bila Ariff terbangun kul 3 4 pagi... nak tukar pampers... or Ariff dahaga ker nak minum.. semua nie memang kene sabar... then sabar akan membuatkan aku dan aD biasa ngan keadaan nie... dan sekarang nie k.org dan boleh terima ngan rutin ni.

Sorila.. aku bukan pencerita yang baik...kalau nak yang baik..leh beli buku akasyah erk...

So pas nie tetiap malam leh start baca bedtime stories...hahaha...k.org dah beli 2 buku tuk baca kat Ariff.. tak pe la dier tak paham ker aper... tapi k.org nak bacakan jugak... buku yang ada moral..bukan buku yang banyak fantasi...dan magicall ntahapehape..

key la..sampai nanti lain kali..Cik Puan aD pulak menulis.


4 comments:

Eliss said...

wah dah baca buku..bagsu2! mana gambar ariff yang baru?

Biqque said...

ha fuzzy, 'barang' for ariff dah ada :) yeayyyyy! nanti sabtu ni i pos! harap2 sampai kat tangan korang, jgn posmen tu letak dlm postbox opis u dahhhh...

NorAzrin MohdNawir said...

erm..x kisahla aD ke mamoru yg tulis janji ade update psl ariff....
heheh...nak request nih lengkali tepek gambo ariff skali ehh....suke le tgok muka baby² nih....


http://www.rynn2506.com

attyfir said...

hi fuzzy..mesti syiok..letih..happy..terujakan ngn pengalaman baru..takpe lelama biasa nanti