KENGKAWAN

Friday, August 28, 2009

Makan kuih raya

Banyak betul kuih raya kat rumah aku sekarang.. rasa macam dah raya pulak. Dan semalam juga, aku dah berjaya habiskan sebalang kuih Sakura - sedap gila. Laju je aku ngap ngap ngap depan tv. Habislah Mamoru kena pegi amik kuih kat Makde ganti kuih yang aku dah ngap tu.. hahaha.. * sory b, tak boleh tahan ok*

Oh, malam tadi sekali lagi cik Fatimah datang ke rumah aku amik kuih raya, Banyakkkkkk dia beli. Sampai 14 pek tau. Tahun lepas dia beli sikit. Tahun nih, bertambah-tambah lagi... *sedap kan wakk?*..




Kuih raya yang cik Fatimah beli.. *tenkiu, tenkiu, tenkiu*

1 comment:

aJa said...

sedapnye kuih...bape rege dier..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...