KENGKAWAN

Friday, August 07, 2009

Menjeles

Semalam baru aku realized yang aku hanya berpeluang untuk mandikan Ariff setiap hujung minggu je.. *sedih*.. Aku suka mandikan Ariff. Aku suka tengok Ariff enjoy & bercakap dalam bahasa dia masa aku mandikan dia. Aku macam tak boleh terima dowh.. *sedih gila*

Tetiba aku rasa jealous dengan pengasuh Ariff. Boleh?




Gambar Ariff malam tadi. Tak puas tatap muka dia. Tak puas kiss pipi dia - sebab dia asyik tidur.. tsskkk.. Takper, esok dah weekend - boleh gomol dia pepuas!




Oh, Mamoru siap install air-cond dalam bilik kami semata-mata untuk anak kesayangan dia. Sayang sungguh dia kat Ariff, kan? Melebih-lebih dari sayang dia kat aku (oh, perlukah aku jealous?). Mamoru perasan Ariff suka tidur dalam kereta sebab ada air-cond, tu sebab dia beli air conditioner nih.

Err.. b, aD suka lalu depan Poh Kong.. agak-agak pasnih dapat tak gelang kaki barang sehelai dua? hihihihi.




p/s: Aku dah tempah baju raya. Nasib baik abang kat Medan MARA tu sudi terima tempahan lagi. Awal bulan depan baru siap. Baju tahun nih ada 2 helai je - satu kaler peach & satu kaler kelabu. Pasnih nak kena cari baju melayu untuk Ariff yang matching dengan baju kami. Teruja betul bila dapat raya "bertiga" kali nih tau!! Yeyeyeyeh *ops, puasa ada 3 hari lagi belum berganti*

5 comments:

biqque said...

hahaha! lawak la u! camtu la kot perasaan seorang ibu kan?

lately ni banyak orang buang baby, sedih gile i baca. nape la tuhan kasi baby kat orang2 camni...

baju raya i ada 5! gile! beli kain tak hengat! time tempah, sape pun takmo dah...4 je berjaya tempah, 1 lagi dok ada dlm keta, tatau nak antar mana...

miEz haNeM said...

miez pun suke tempah kat medan mara:)
bagus jahitannye..
cantik baju raya!

e.l.i.s.s.m.i.e said...

kasih ayah sungguh :) untung ariff...mamanya tumpang sekaki laa yer..

poh kong tu..hikss..pasni dapat laa tu :)

rynn2506 said...

shopping aD, jgn x shopping....
lebih² lg ni 1st time raya ngan ariff kan??

Elyn said...

mmg jeles lelagi org yg duk seharian ngan anak kite. so weekend je la masa kite ngan anak!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...