Thursday, August 13, 2009

Paging for MLTR free tickets

OMG!!!

Michael Learns to Rock "Eternity Tour 2009" LIVE in Malaysia!

Nak pergi! Nak pergi! Aku minat gila band nih dari aku sekolah rendah lagi tau. Dah berapa kali aku miss nak pegi konsert MLTR bila derang datang Malaysia. Err.. ada sesiapa nak bagi aku free tiket tak? Please.. please.. please..

Kalau boleh, aku nak free tiket untuk VIP seat (hah ngkau, dah la mintak free tiket, demand VIP seat pulak tu) Kalau ada yang sudi bagi aku tiket free, confirm aku promote apa-apa iklan tentang produk / blog / etc korang kat blog aku selama 48 jam (dua hari berturut-turut). Ini se-ri-yes (sebut ala-ala wonderpets)

Tapi kalau dapat tiket free untuk seat yang belakang-belakang, aku terima juga.. hihi.




Eh, konsert dia dalam bulan puasa la. Err, skip satu hari tarawih boleh kut? *panggg sekali kat pipi aku ni*

Tapi aku nak jugaakkkk.

2 comments:

Nurmala Mazlan said...

oo..peminat MLTR rupanyer

suezety said...

hurmmm bulan puasa arr cik senget.. mcm best jer tp mcm2 kena pk ni... hummmm hummmm (H1N1.. Puasa.. etc..)