Thursday, August 20, 2009

Who wears it better?

Aritu aku pegi expo wedding kat Mid Valley, ada pertandingan make-over pengantin. Kebetulan pulak salah satu model kat situ pakai baju pengantin yang aku pernah pakai masa bersanding dulu ok! Teruja sangat tau bila tengok baju tu.




So, uolss, agak-agak, who wears it better ek? Aku or model tu? (better cakap aku pakai lagi cunn, kalau tak aku sentap 24 jam).. hihi.. Merasa kan? Comparison ala-ala artis gitu.. ahahaha.




Nih la rupa dress tu dari belakang. Taim aku sanding ritu tak sempat amik gambar dari belakang sebab ramai yang kerumun dedekat :)

Memori sangat tau.. hik.

5 comments:

Biqque said...

baju ni cantik!

MuMMy 2 Haqq said...

ok2..Ad lawa! hehehe..tapi mmg lawa pun..

Anonymous said...

biqque: kan? karer finkk lagik hehehe

mummy 2 haqq: hahaha.. mekaceh :)

vda_lavender said...

hurm..mcmana model leh berisi smpai centu ek?? kak ad lagi anggung gitu dr model tue..

Anonymous said...

ummi adriana: hihihi.. kembanggggg