Friday, October 02, 2009

Keguguran rambut



Dah seminggu rambut aku asyik gugur. Sekali gugur bukannya sikit. Banyak ok. Bersepah-sepah rambut aku dalam rumah nih. Lebih rimas bila tengok rambut yang melekat kat bantal bila bangun tido. Macam aper je.. *sigh*

Aku takdelah risau sangat pasal nih. Its not a sign of getting old pun (tho I am) atau kesan dari Ariff yang start menyembur. Tapi nih kesan daripada pregnancy aritu. Taim mengandung dulu, memang aku perasan rambut aku nampak lebih lebat. Selai pun tak gugur. Merasalah perasan hebat untuk tempoh 9 bulan tu. Tapi lepas mengandung, masakkkk laaa. Rasa cam naik botak je kepala nih :(

Tapi takpe, nih kesan jangka pendek je. Nanti normal balik ler tu (ye ke? tssskkk)

9 comments:

Elyn Sani said...

i'allah lepas 10 mnth hormon u dah stabil rambut pun tumbuh blk..... tapi i dulu ptg bg pendek sbb kalo lai panjang lai byk gugur.

Biqque said...

bukan rambut panjang slalu gugur ke? mine pun sama...

Farra Dhelina said...

salam kak..ermm sy pun keguguran.. gile bykkkk kak... ngeri tgok tau..

rasa mcm nk botak dah.. mgkin lepas pantng @pun kesan diet sy..

ni nk share story..click cni eyhh

http://farrasdiet.blogspot.com/2009/09/sebab-diet-ke-ni.html

c u there!

Prof Azie said...

rambut saya dah kurang gugur sket dah bilah zahra start masuk 8 bulan nih..waktu dia masuk 5 bulah dulu...huh..rasa takut sangat tgk rambut waktu mandi..amat banyak sangat yang gugur....

MuMMy 2 Haqq said...

a'ah sementara je tuu...

Unknown said...

Dush, mcm ni ker nanti? Dah lah rambut Mush mmg sedia sikit...

ana said...

emmm samaerlaa kiter...baby piera pn lebih kurang sebaya ngan ariff

attyfir said...

baby menyembur..ke...
nanti okeh tuh..

Cicada2nd said...

aku pun gugur juga. ok je.