Wednesday, November 25, 2009

Menganggur lagi

Lets celebrate!

Hahaha.. sangat seronok bila tak bekerja nih. Seriously ok, its not like peluang untuk tak bekerja nih datang camtu je. Umur aku, dah 30. Nak capai ke umur bersara (50 or 55) amik masa lebih kurang 20 tahun lagi tau. Gila. Jadi bila ada peluang untuk menggangur nih, mari lah celebrate secara besar-besaran.. muahahaha.

Untuk menyambut hari-hari bersejarah aku bergelar penganggur nih, aku telah pun membeli 6 keping tiket movie Twilight Saga - NEW MOON!!! Yess... New Moon uolsss!! Esok start ditayangkan satu Malaysia.

Punya lah lama aku nak tunggu sambungan cerita nih. Stress tau. Pastu tadi punya lah ramai umat kat Mid Valley. Panjang gila kena beratur. Sengsorang lak tu (Mamoru keje). Tapi, disebabkan aku terlalu fanatik dengan cerita nih, aku sanggupkan diri untuk beratur. Kesian ok kalau korang tengok gadis comel yang seksi dan bertumit tinggi 4 inci kena beratur beli tiket tengahari tadi (aku la tu - muahahaha - perasan!). Nak beli tiket Gold Class, nan ado pulak untuk cerita nih.. tsskkkk.




See ada 6 keping tiket. Sangat kemaruk kan aku?


Ada tiga sesi tayangan yang aku beli untuk esok:

Pukul 11.00 pagi esok (aku gi tengok sengorang) So, esok, aku akan jadi orang first yang tengok cerita nih.. hihihi.

Pukul 7.00 malam esok. Dua keping tiket. Yang nih untuk rasuah adik no.8 supaya dia boleh jaga Ariff bila....


aku tengok cerita ni sekali lagi pukul 12.00 tengah malam esok.. muahahahahahaha. Tapi kali nih pergi berdua dengan M
amoru pulak - couple seat lagik!

Gila. Tak pernah aku minat memana movie sampai camnih cekali. Hebat betul penangan cerita nih.
Apa pun, aku tanak letak expectation yang sangat tinggi bila tengok New Moon esok. For sure, jalan cerita dia akan berubah sama sekali dari apa yang tertulis dalam novel. Apa pun, we'll see! Tunggu review aku tentang cerita nih tengahari esok tau!! Can't wait!




OMG!
(jerit macam gadis remaja yang gedik)

6 comments:

Elyn Sani said...

ahaks gile la u AD!! siap tgk byk kali tu. i cite ni tak pernah tgk ehehheeh

erlyda said...

hahahaha 2x kali tengok tu dalam masa satu hari hahahahaha enjoy ur movie ok

Chooyaya! said...

ini boleh mengundang jeles! pasal hubby cakap, tengok lepas raya haji.. uwaaaa

Biqque said...

perghhhhhhhhhhh!

i luv vampires...wish i can marry one :)

Anonymous said...

elyn: u better tengok (start dari part 1). cerita nih memang best.. gila punya best.. hihihihi

erlyda: tq tq tq.. tak sabar nih!

choyaya: yes yes.. sila jeles.. nanti ad kasi cerita detail kat sini esok.. sila bertambah-tambah jeles.. hahahahaha

biqque: hishhh.. suh je hubby u pakai false fangs.. pastu suh dia gigit-gigit.. hihihihi (dont wury biqque, u're not alone)

Cicada2nd said...

memang berubah pun muvee ni. terasa mcm 1st time tgk. nak tgk lagi.