Tuesday, August 17, 2010

Mamoru ada date dengan Fara!

Yep. Mamoru ada date dengan Fara. Derang dah ada plan nak pergi dating sama-sama weekend nih. Mamoru siap berterus terang minta kebenaran untuk pegi sahur dengan perempuan nih okeh.

Aku tak kisah pun. Tak jeles pon. Pergi laa..

Sebabnya? Dia nak keluar dengan Fara Fauzana laa uols.. huhuhu. Kalau pergi berdua tu, aku kisah lah jugak (siapa tak sayang laki dik nonn). Tapi derang keluar dengan Faizal Ismail sekali.

Alkisahnya, Mamoru dapat panggilan dari Hot.fm untuk bersahur bersama-sama Fara Fauzana & Faizal Ismail – penyampai Hot.fm. Mamoru siap menang wang tunai dan hamper barangan dari Marigold. Rezeki, alhamdullilah.


*********************

Hari nih genap seminggu kita puasa. Aduyaii.. kenapa lah sekejap sangat dah masuk seminggu :(

Aku dah terima parcel baju & kasut yang aku order untuk Ariff. Cantik! Ariff suka sangat kasut sport NIKE yang aku beli tu. Dia asyik suruh kami pakaikan je tau. Sampai aku terpaksa sorokkan kasut tu dari dia.

Oh, semalam birthday adik ipar aku (Hepi birthday Sue!)

2 comments:

Qaseh Suhaida said...

wahhh...Abg Fuzzy date dgn Farah,..Along Tak ikut sekali ke?

Tqvm Along & Abang Fuzzy kerna sudi dtg berbuka n sambut hari jadi org kat umah.

Atia Adina said...

wah tahniah....rajin dia joint contest...

ad