Monday, October 11, 2010

www.makeupfreak.net

*capture this image last night with 6,333 people liking my Makeupfreak's page at Facebook*


Can u believe that??!! Semakin bertambah ramai orang yang suka dengan my makeup! Thank uollss for the support! Big hug for all of u out there!

makeupfreak on Facebook

Alhamdullilah, murah rezeki part time job aku as a Make-up Artist. Aku suka buat job ni, walaupun weekend aku terpaksa terkejar-kejar ke sana sini. Tapi dah minat.. penat macam mana pun takkan terasa.

Dan alhamdullilah jugak, ramai yang puji setiap makeover yang aku buat. Ramai juga yang tak sangka makeup aku mampu bersaing dengan make-up artist yang dah lama berpengalaman esp golongan 'make-up artist lelaki'. I like.. hihi.

Tenkiu again uolss! *kiss-kiss*

Lotsa love:

1 comment:

Yus.MY said...

nice & natural...
tak ada plan utk buat kelas solekan ke? klu ada..berminat juga nk attend..