Tuesday, November 09, 2010

Annual Dinner

Lima hari tak berupdate.. huhu. Akak cuti dik nonn. Cuti keje (last Thursday), cuti MC (semalam) dan cuti weekend. Biasalah akak taim cuti mana nya nak menghadap blog. Busy uolls. Busy buat makeover lagik.

Hari nih pukul 4.00 petang dah boleh keluar opis.. hihi. Kan malam nih ada Annual Dinner. Sorang colleague aku kat sini siap prepare kan sepasang baju punjabi untuk aku tau. Terharu gila. Punya lah baik member aku nih. Tapi aku tak sure lagi nak pakai atau tak. Aku cam takde feel sangat nak join event nih (tho Mamoru awal-awal dah bagi permission untuk pergi). Kalau aku pergi pun, mostly maybe sebab aku nak makan sepuas-puasnya sebelum bersalin.

Apa pun, we'll see. One thing for sure, aku akan makeupkan sorang colleague aku kat sini ala-ala pelakon hindustan :)

1 comment:

MOMMY CGG said...

mudah2an ade peningkata ye wak..
take care