Monday, November 01, 2010

Wiken yang ok la

Pendek sangat weekend kali ni. Tapi kira ok lah. Sebab dapat rehat dari buat kerja rumah dan tak perlu bangun tengah malam untuk buatkan susu Ariff. Mamoru took over almost everthing. Sampaikan bangun pagi pun dia dah siapkan sepasang baju untuk aku pakai. Heaven! (Thanks so much hubby! U’re the greatest!)

Oh, thanks juga untuk adik-beradik yang datang spend masa kat rumah, Derang juga banyak buat tugas aku menjaga Ariff jadi lebih senang. Ariff pulak, kalau dah ramai orang yang datang, dia memang tak lekat kat aku dah.

Pagi tadi as usual, Mamoru kena balik semula ke Perak. Sedih tapi tak sangat lah sebabbbbbbb… khamis ni dia balik.. hihihi.. Ohh cepat lah khamis!!

Nak update pepanjang tapi banyak keje laa pulak. Tensi tensi. Macam mana aku nak habiskan cuti kalau hehari ada je keje nak dibuat nih? Aku ada masa sampai hujung bulan ni je untuk habiskan cuti. Bulan depan dah start maternity leave pulak (insyaAllah). Halaaa.. bila nak apply nih??

Hari nih birthday Syarminee Sulaiman (Meen). One of my bestest, closest, truest friend. Lama tak jumpa dia. Semoga dia sentiasa hepi walau kat mana dia berada :)

No comments: