Thursday, January 13, 2011

Gambar gedik mak orang

Takde motif.

Just untuk tatapan umum. Esp, incik Mamoru.. *pstt b, sorry mlm tadi tergendala.. hihi. Hari ni balik cepat tau.. aumm*

Note: Penulis tidak bertanggungjawab jika otak pembaca entry ni jadi berwarna-warni.


Dulu aku sangat gemar bubuh kaler warna warni kat mata nih. Sekarang, hanya warna lembut dan natural sahajor - untuk gambar nih aku guna 2 warna brown dari MAC satu warna hi-lite (Shroom) bawah kening. Pastu bubuh eyeliner kat hujung mata (Rapidblack - pun dari MAC).


Blusher aku guna warna brown dari Makeup Forever. Lips aku guna EX super quick lip concealer from Japan.


Soft and natural.. nih je lah warna yang aku bubuh setiap kali keluar rumah (buat masa ni laa)


As ussual, pose gedih harusss ada - wajibul ghunnah..


p/s: Kurang sebulan lagi usia perkahwinan aku & Mamoru akan genap 3 tahun.. oh bestt!!

2 comments:

attyfir said...

simple & natural , tapi cantik ..kty suka..

{ finieViolet} said...

bestnyer jadi jurusolek..boleh mekap muka sendiri kan... comel jer..