Wednesday, January 12, 2011

Sila jangan Flirt

Sejujurnya, aku jarang nak mereply instant messaging nih. Mostly sebab aku takde masa. Dan aku cepat boring. Esp dengan orang yang aku tak kenal.

Tapi start aku buat marketing strategy untuk bisnes Makeup-Artiste aku nih, aku mula reply semua instant mesej yang aku dapat. Mana la tau kut-kut orang duk tanya pasal quotation makeup ke apa kan?

Hari nih, aku chat dengan orang yg pelik. Perempuan. Bisexsual. Happily married (siap guna her wedding photo as profile pic), but still looking for 'potential mates' for her sexual needs.

Bwh nih aku paste apa yang kami bualkan. Aku chat sekejap je dgn dia. Pastu aku quit. Aku tak sikap macam ni. Pada aku, once sesorang tu dah amik keputusan untuk kahwin dengan orang yang dia cinta, tolong lah jadi seorang pen-cinta yang setia. Tak kira lah ko bisexsual ke, hereosexual, homosexual, metrosexual ke etc.



Today
hi
aloo
hi
how are u
where are u from
kl
kl kt mane
i kt ampang
how old are u
kl kat permaisuri
i 32
oo
i nak tanye
u straight ke
straight?
yup
im married btw :)

i pun dah married
tp i minat girl
u lak
means u'e "bi"
i hv lotsa friends yg "bisexual"
oo ye ke
i mmg bi
u lak layan ke
ke u tak layan
tak.. no offend ya
u meab
mean
guess i'm straight kut
oic
thats y i tanye td
oo ok
takot nanti kang i ngorat u tak layan lak
haha
tu i tanye
u're hubby x kisah ke u're "bi"
mesti la die tak tua
tau
oo ok..
so xde can la nak ngorat ni
haha.. takde.. berkwn boleh la ;)
oo ye ke

1 comment:

Unknown said...

eii geli kot dgn die,,sian hubby diee