KENGKAWAN

Monday, March 07, 2011

First day hantar Amarr

Hanya orang yang bergelar ibu je faham apa yang aku rasa sekarang nih.

Hari ni hari first aku hantar Amarr ke rumah pengasuh. Haih.

Dulu masa taim Ariff lagi laa teruk. Usia Ariff 2 bulan je aku dah hantar ke rumah pengasuh. Taim Amarr nih macam ok sikit sebab usia dia dah 3 bulan.

Malam tadi aku dengan Mamoru siap hantar katil baby ke rumah pengasuh. Biar senang pengasuh tu nak menjaga. Kang kalau letak bawah, takut bebudak lain yang dibawah asuhan dia terlanggar Amarr pulak.

Haih. Mood ke laut pagi nih...

Cepat lah petang. Aku nak balik ambil Amarr dan Ariff.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...