KENGKAWAN

Wednesday, March 16, 2011

Gubah sirih junjung

Oh, aku dah semakin pro dalam mengubah hantaran nih. Setiap kali adik beradik or adik ipar or sepupu nak kahwin je, konpem aku jadi sasaran untuk disuruh buat gubahan. Padahal aku bukannya kreatif sangat pun.. huhuhu. Aku dah tak ingat berapa kali aku kena buat gubahan dalam setahun. Maklum lah, adik beradik ramai sangat. Untuk seorang adik je, kena buat gubahan 2 kali. Satu untuk tunang, satu untuk nikah.. Kalau 10 adik? Kira lah.. huhuhu.


Tengah menghias sirih junjung


Kalau tengah kosentret camnih, jangan laa kacau aku


Aku cucuk pakai peniti je :)


Penuh kosentrasi kan?


Cak?

1 comment:

Murni said...

akak nih kretif sgt smua bnda akak pndai buat..cantik hantaran ngan sirih junjung tuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...