KENGKAWAN

Tuesday, March 01, 2011

Kelambu comel

Kan sebelum nih aku ada cakap aku beli kelambu berbentuk khemah kan? Haa.. nih la ghupernya. Aku suka sangat kelambu nih. Mudah diguna dan nak simpan pun senang. Rasa macam nak beli lagi satu je.. huhu.

Berminat? Sila contact kawan online ni: Babyibu.blogspot.com


Aku guna khemah kelambu nih masa pergi rafting kat Gopeng.


Best betul tidurkan Amarr dan Ariff dalam tu. Tak payah risau nak pasang ubat nyamuk ke haper. Memang selamat dan tidur pun lena. Dengan aku-aku sekali zzzzzz kat dalam tu.. huhuhu.


Ariff pun suka main kat dalam tu.


Kelambu ni sangat portable. Boleh diguna diluar rumah juga :)


3 comments:

mrs puex said...

nice..cm nk beli 1 jek:D

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

mcm bes je ad..
umah mertua byk nyamok
ade lagi tak ek stok dia?

e.l.i.s.s.m.i.e said...

bestnya kelambu macam tu.

jgn lupa join contest kat belog eliss yer :)

http://www.elissmie.com/2011/02/contest-pencarian-si-cilik-bergaya.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...