KENGKAWAN

Friday, May 27, 2011

Dip-dip

Tak tahu stall macam ni orang panggil apa. Ada sorang member aku panggil stall camnih 'dip-dip'. Aku pun ikut jelah.. hik

Makan kat sini serupa macam makan yong tau fu tapi dia punya bebahan semua jenis dah dicucuk dengan lidi. Kita just pilih dan celup sendiri dalam rebusan air panas yang ada kat situ. Pastu bila dah masak, angkat dan bubuh lah sos pilihan yang ada kat situ. Biasanya ada 3 jenis sos: sos cilipadi, sos kacang dan sos apa ntah yang kaler coklat macam sos yong tau fuu.

Ada banyak stall macam ni banyak kat tepi-tepi jalan. Aku suka makan kat sini sebab sedap. Tapi memilih jugak lah - stall yang bersih je aku pegi hihihi..


Aku angkut Ariff sekali pi makan kat sini. Nih kat area down town


Best!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...