Monday, July 25, 2011

Last xtvt sebelum puasa

Aku tengah pissed off. Perasaan marah bercampur baur dengan bengang, menci, meluat dan seangkatan dengannya. Tak perlu lah nak elaborate lelebih. Dah nak puasa nih, tak kuasa aku nak drag korang semua ke arena pengumpatan. Buat tambah dosa je.

 

Sighs.

 

Lets cerita pasal mender yang menghiburkan hati..

 

Hujung minggu nih aku berhujung minggu di Fraser Hills. Dekat je pun. Sejam lebih dari KL kut. Takde event apa pun. Aritu aku gatal tangan pegi booking bunglow kat sana. Murah gila. RM 20 inggit je untuk 3 hari 2 malam (murah sebab kompeni aku punya holiday resort). Kalau orang luar sewa, aku tak tahu lah berapa ratus derang charge.

 

Bunglow tu pulak British punya style. Gila besar. Aku ajak adik-beradik aku join sama. Nak duduk berdua dengan Mamoru rasa macam seramm pulak.. hihi. Maklum lah, aku ada sindrom penakut duduk dalam bandar berbanding dalam hutan.. huhu.

 

So, antara xtvt yang dah di rancang untuk weekend nih:

 

BBQ

Steamboat

Table Tennis

Daypack Gunung Pine Tree Hill

Mandi manda air terjun

Jenjalan area Bukit Fraser

Makan dan makan dan makan pepuas sebelum puasa hihihi

 

Kengkawan yang nak follow daypack pine tree hill weekend ni, jomm arr gegamai. FOC je. Last mendaki sebelum puasa. Estimate time +/- 5 jam (climb+descend). SMS atau tinggalkan message kat sini or jumpa kat Bukit Fraser je minggu ni. Gua bercamping kat atas sana. Bukan camping dalam khemah taw.. dalam bunglow occay. Kelas uols.. huhhu.

 

1 comment:

mrspuex said...

puex ostesen kt hot spring jumaat till sunday..MIL plak dok skali nih ha..berpose ngn kitorang..alamatnye, punah la harapan nk poloww...dushh..dushh...