Thursday, September 15, 2011

Kembali bizi

Nasib baik esok cuti. Boleh kosentret jaga Amarr. Amarr dah 3 hari tak sihat. Siang ok, malam demam panas. Suhu naik lebih 39. Sampai tidur pakai pampers je. Malam tadi dah bawak pergi klinik. Pagi ni masa hantar kak Kak Ina, suhu turun sikit. Tapi still panas juga. Risau. Dah la Mamoru outstation seminggu. Haih.


Harap hari ni ada perubahan, insyaAllah.


........................................................................................................................


Weekend nih dah start balik dengan job makeup. My weekends are fully occupied again.. until next year ok. Ada lah few weeks yang free. Kena block mana yang sempat for my gunung trips and for gateaway dengan hero-hero comel.


My facebook Makeupfreak page dah lebih 10,500 orang fans. Thanks uols for your support.


I'm so addicted to makeup. Pada aku, every faces are like kanvas where I play with my colors and work my skills to create a beautifull artwork (hamik ko, asal nak berfalsampah je musti cakap omputeh). Tapi betul. Bila naik lrt pergi kerja, aku selalu peratikan muka-muka orang sambil fikirkan macam mana nak cantik kan muka derang, warna apa yang sesuai dengan derang, nak shading part mana, nak hi-lite tang mana, etc. Yer, bergitu lah aku punya obses dengan makeup nih.


Bercakap pasal makeup, buat aku teringat kat Biqque & alamak siapa lagi sorang yang menang contest Makeupfreak aritu? Bila korang nak tuntut hadiah makeover nih? huhu..


Anw, rerajin lah lawat www.makeupfreak.net untuk tengok hasil makeup aku :)



1 comment:

mim said...

ad, 2nd contestant tu saya le mim.. agak2nya bila ad free nk tuntut reward