KENGKAWAN

Sunday, October 23, 2011

Menjawab soalan Anonymous

12 comments:

Orked_Ungu said...

Kak kesian kan orang yang kuat mendengki kat orang lain...biarkan ..abaikan..kesiannnn orang macam tu...

Takatoo31 said...

Kak, abaikan jek. Jangan sebab anon yang PHD 2, akak trs xmoh blogging lg..!!! banyak info pgunungan & backpacking & jalan2 kat blog ni. Saya xmoh miss salah satu fav. blog dalam areana ini..!!

:-)

Cik Qemm said...

kak ad, sama ada dia belum akil baligh atau tgh PMS nieh. hahaha. kesian gn orang macam ni.

sentiasa doakan kejayaan bersama ye kak :)

xoxo,
qemmal

mrs puex said...

lantak la diee..

jom mandi sungai kt ulu yam deepavali ni..:D

.: Ain aka Ibu Qaisara.. :. said...

hahaha..kelakar, ok!
ayat die tu menampakkan sangat yg die tgh jeles..wakakakaka..
xreti langsung nak cover..
kesian die kak ad, tak mampu nak beli umah, kereta ape semua kot..
sabar je lah, dugaan tu..

* nampak sangat anony tu rajin nau mengusha blog kak ad neh..kehkehkeh..

Diana AR said...

macam-macam, tak boleh tgk orang lebih..rezeki masing2, kita yg lain kena usaha la, mungkin juga rezeki ikut lain bukan tang rumah.

bluelight08 said...

yay..org mcm nie pun ada lagi kah..aish..semoga aD semakin dimurahkan rezeki

Mrs Siti said...

Ini mcm punya org pun ada... huhu

Anonymous said...

salam Ad..

org mcm nie mmg busuk hati.. pedulik kan ajer si polan nie.. cakap sorok2 mmg la berani.. cube depan2..

btw, dia tue tk sehebat mane kot.. tue yg keje nyer asik nk mendengki orang ajer..

geram betol (sbb penah tekena dgn si polan mcm nie).. semoga rezeki Ad anak branak mencurah curah lepas nie..

-razila razak-

Anonymous said...

saye suke bace blog u sbb tgk x sangka org beranak 2 boleh ade masa pegi hiking bagai.i ni housewife kot anak 1 je tp masa manjang x cukup.btw sgt kelakar org yg komen.sgt busuk hati.x salah naik lrt.rase2 die tu jeles sbb u dpt beli rmh sedangkn die haprak..cara komen pn dah tau org x de ilmu n hati busuk..die bengang kot sbb u lebih dari die
-anna-

Cicada2nd said...

Aku pulak pandang entry ko pasal rmh tu sebagai panduan utk aku beli rmh satu hari nanti bila rezeki aku pulak menjelma. guna idea ko edit ikut kesuaian duit sendiri pastu done. jeleslah ke arah yg betul. positif side.

Farfar said...

sabar kak ad. mmg org tak boleh tengok kita senang. teruskan life akak tu. i support u. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...