KENGKAWAN

Monday, December 19, 2011

New Hair Cut for 2012

Sabtu aritu aku dah korbankan rambut aku yang panjang paras dada ni menjadi pendek paras telinga. uu wu wu wu.

Rasanya buat masa ni aku tak boleh bela rambut panjang. Ekceli boleh, tapi kena ikat 24 jam lah. Tapi apa guna rambut panjang kalau asyik nak berikat je kan. Lelama sok rosak bercabang sini sana.

Amarr sekarang ni laju je tangan dia tarik rambut aku. Sakit woo. Sampai putus-putus.. tsskk. Ariff pulak, cepat lemas kalau rambut aku kena muka dia. Tu yang nak tanak, aku cantaskan aje rambut ni.

Now dah pendek dan best. Ringan rasa kepala. Tapi muka nampak cam bebudak la pulak.. huhu








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...