KENGKAWAN

Monday, February 13, 2012

Kesian anak mummy

Aritu masa tengah sidai baju, Ariff datang berdiri kat tepi aku. Macam
biasa lah, layan soalan-soalan comel dia.

Ariff: Mummy buat apa ni?
Aku: Mummy sidai seluar.
Ariff: Seluar apa mummy?
Aku: Mummy sidai seluar daddy.
Ariff: Seluar daddy? (sambil tenung seluar yang baru aku sidai)

Pepelan Ariff pergi dekat seluar Mamoru yang tergantung kat ampai
pastu tarik dedua belah kaki seluar tu dan peluk.

Aku: ...................

Luruh hati aku tengok Ariff buat camtu. Sebak ok. Rindu sangat agaknya
Ariff kat Mamoru.

Maklumlah, Mamoru start keje tempat baru. Berjauhan dari kami.

Kesian anak mummy. Sabar ya sayang. Semua ni untuk masa depan kita..

3 comments:

aJa said...

Ohhh hai pandainya ariff....

siannyer kan

Cik Qemm said...

alahai terbayang muke ariff bile bace cite akak ni. dah la manje dgn daddynye..

Atia Adina said...

huhuhuhu...sedihnya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...